نیلوفر آبی

نیلوفر آبی - بودیسم - ادبیات - وب

نیلوفر آبی

نیلوفر آبی - بودیسم - ادبیات - وب

ویندوز 7


22 اکتبر : آغاز به کار ویندوز 7


۲ ژوئن،2009: شرکت مایکروسافت روز سه شنبه  تایید کرد که در حال برنامه ریزی است ویندوز 7 را در تاریخ 22 اکتبر روانه بازار خواهد کرد .

بیل وگت،قائم مقام ارشد شرکت مایکروسافت در مصاحبه ای  اینطور گفت  که این شرکت در حال برنامه ریزی است که تا نیمه و یا آخر ماه بعد ،ساخت سیستم عامل جدیدش را به پایان رسانده و ویندوز 7 را  روانه بازار کند .

 

به گفته بیل وگت " واکنش های انجام شده نسبت به  نسخه ی اولیه ی این سیستم عامل  بسیار رضایت بخش بوده است "

 

ماه گذشته مایکروسافت نسخه ازمایشی ویندوز 7 را روانه بازار کرد . کمی پس از ورود نسخه ازمایشی به بازار ،مایکروسافت اعلام کرد که قصد دارد نسخه نهایی را در روزی تعطیل در سال 2009 عرضه کند ،عملی که پیش از این انتظارش می رفت ولی هرگز توسط مسئولین مایکروسافت تایید نشده بود .

 

فیل مکنی ،مدیر ارشد واحد تحقیقات و فناوری شرکت کامپیوتری هولت-پاکارد اعلام کرد که او نسبت به تاریخ آغاز به کار ویندوز 7 احساس خوبی دارد.

 

 

" ما همگی منتظر زمان ورود این نسخه هستیم  و انتظار داریم که کیفیت این نسخه بسیار بالا و درخشان باشد . "

 

سازنده این سیستم عامل همچنین بدون اینکه به جزئیات اشاره کند ،اعلام کرد که به دنبال ارائه برخی تسهیلات چون دادن  " ضمانت فناوری " به کسانی می باشد  که نسخه ویندوز   ویستا را در آستانه فروش ویندوز7  خریداری می کنند ، که در این صورت به آنها نسخه سیستم عامل جدید را بصورت رایگان و یا با تخفیف ارائه خواهد کرد . همچون نرم افزار های ساخته شده در گذشته ،جزئیات مربوط به قیمت ویندوز 7 به تک تک سازندگان کامپیوتر بستگی دارد . هرچند مایکروسافت اعلام کرده است که نسخه به روز  این نرم افزار  شامل ویستا و نسخه های گرانتر می شود ( یعنی اینکه شامل ویندوز ویستا نمی شود )

 

 

برنامه ضمانت دهی فورا شروع نخواهد شد ،اما مایکروسافت این امکان را فراهم ساخته است که برخی از نسخه های به روز با قیمت پایین تر  در اختیار کسانی قرارخواهد گرفت که  در حال حاضر از ویستا استفاده می کنند.

 

 

من خود ای میل های زیادی را داشته ام مبنی براینکه مایکروسافت می بایست این کار را انجام دهد ،اما برای اولین بار بود که در این هفته نظرات زیادی را راجع به  درست بودن این عمل توسط مایکروسافت دریافت کرده بودم .

 

به گفته بیل وگت اعلام جزئیات مربوط به این برنامه ضمانت دهی منوط به زمان انجام آن است .

 

 

 

به گفته مایکروسافت ویندوز 7 در 5 نسخه متفاوت، starter ،home premium ،professional ،enterrprise وultimate   عرضه خواهد شد. همچنین نسخه basic و پایه ویندوز 7 هم به بازار عرضه خواهد شد . 

 

هنوز قیمت این محصول از سوی مایکروسافت اعلام نشده است .


برگردان: کسرا ارام



Source:
http://news.cnet.com/8301-13860_3-10253924-56.html
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد