نیلوفر آبی

نیلوفر آبی - بودیسم - ادبیات - وب

نیلوفر آبی

نیلوفر آبی - بودیسم - ادبیات - وب

بینگ ۴۱۱





بینگ 411 مایکروسافت راهی برای مسیریابی از طریق تلفن


یکم ژوئن ،2009:حتما تا الان شنیده اید که مایکروسافت موتور جستجوگر جدیدی به نام بینگ را امروز وارد اینترنت کرده است .اما چیزی که احتمالاً نشنیده اید این است که در حقیقت این شرکت همچنین سیستم بینگ 411 را نیز راه اندازی کرده است . سرویسی رایگان که بی شک رقیبی برای گوگ411 گوگل خواهد بود .

 

در اینجا به صورت مختصر خواهیم گفت که این سرویس چگونه کار می کند . شما شماره 1-800-246-4411 را با هر نوع تلفنی گرفته و به صدای دلنشین پشت خط می گویید که شما به دنبال اطلاعات مربوط به کدام شهر و یا ایالت هستید . نام شهر و یا ایالت را گفته و بینگ 411 آدرس و یا شماره تلفن ان محل را در اختیار شما قرار می دهد . این سیستم می تواند شماره تلفن و یا مسیر  را از طریق تلفن و یا پیام کوتاه در اختیار شما قرار دهد .

 

این سرویس به خوبی کار می کند . من قادر بودم از طریق مسیر یابی این سیستم از محل زندگی ام در فیلادلفیا ، ایالت پنسیلوانیا ،را تا شرکت مایکروسافت در ردموند ،واشنگتن ، حرکت کنم . اما نکته قابل توجه این بود که این کار با برداشتن 28 گام بر روی نقشه  انجام شده بود ولی بینگ 411 به من کمک کرده و گفت که برای رفتن به آنجا نیازمند 2700 مایل رانندگی می باشم.

 

همچنین می توانید اطلاعات مربوط به ترافیک ،زمان پخش فیلم های سینمایی و یا اطلاعات مربوط به اب و هوا را جویا شوید . اطلاعات مربوط به اب وهوا ،ترافیک و مسیریابی تنها مختص به ایالات متحده می شود .

 

لازم به گفتن است که من به دنبال یافتن ایرادهای احتمالی در این سیستم بودم . صدای دیجیتالی پشت خط دچار نوعی حلقه تکرار می شد و یک لغت را 3 یا 4 بار قبل از اصلاح می گفت . اما به عنوان محصولی که امروز اولین روز راه اندازی ان می باشد ، بسیار تحت تاثیر قابلیت های آن قرار گرفتم .


برگردان: کسرا ارام

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد