نیلوفر آبی

نیلوفر آبی - بودیسم - ادبیات - وب

نیلوفر آبی

نیلوفر آبی - بودیسم - ادبیات - وب

آغاز به کار بینگ .... و یا از بین رفتن لایو سرچ



آغاز به کار بینگ .... و یا از بین رفتن لایو سرچ


یکم ژوئن،2009: شما چه نام بینگ را دوست داشته باشید یا نه ، در آغازین ساعت های صبح امروز ،مایکروسافت با استفاده از نام بینگ لایو سرچ را کنار گذاشت .

پس از به دست آوردن فرصت لازم جهت ازمایش این مرورگر ،بی شک از این پس کاربران بیشتر مایل به استفاده نام بینگ خواهند بود تا لایو سرچ . هرچند بینگ برخلاف گوگل ، چندان چیزی در استین ندارد (همچون تبدیل واحد ها و ارزش ارز )کماکان حاوی جزئیات زیبای بسیاری می باشد . مثلا اگر شما نام ورزشکار معروفی چون جاناتان اریکسون را در این مرورگر جستجو کنید ،به اطلاعاتی چون نتایج آخرین مسابقه ،مسابقات پیش رو و بسیاری چیزهای دیگر راجع به او دست پیدا خواهید کرد .

همچنین می توانید از طریق ایزارهایی چون RSS نتایج جستجو را برای خود ذخیره کنید . جستجوهای مرتبط ،فیلترهای پیشنهادی (چون مبارزات ،زندگینامه ،سخنان در تصویر ) و همچنین توضیحاتی که با قرار دادن موس بر روی نتیجه جستجو در اختیار شما قرار می گیرد ، هر گونه جستجو در وب را برای شما اسانتر خواهد کرد .

همانطور که دونکان ریلی اشاره کرده است ،تمام چیزهایی که در مورد این مرورگر وعده داده شده بود کامل نشده است . برای مثال : جستجو در مورد هتل و خرید به صورت خودکار نتایج را در اختیار شما قرار نمی دهد – شما می بایست به آدرس های زیر جهت انجام جستجو مراجعه کنید .


bing.com/shopping

bing.com/travel

 

کاربرانی که از  Firefox استفاده می کنند می بایست ، بینگ را به جستجو های خود اضافه کنند . لازم به ذکر است که جستجوگر لایو سرچ کماکان به قوت خودش باقی است .


برگردان : کسرا ارام

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد