نیلوفر آبی

نیلوفر آبی - بودیسم - ادبیات - وب

نیلوفر آبی

نیلوفر آبی - بودیسم - ادبیات - وب

عرضه برخی نسخه های بتا Flash Adobe به بازار



عرضه برخی نسخه های بتا Flash Adobe به بازار


اول ژوئن ،2009: امروز شرکت ادوبی خبر از آماده شدن نسخه  های ی بتای جدید برای نرم افزار Adobe Flash ، داد. این نسخه ها شامل Flash Builder 4 (که پیش از این Flex Builder نامیده میشد . )، Flash Catalyst و نرم افزار منبع باز Flex 4 که برای SDK طراحی شده است .

دیوید وادوانی ،مدیر کل و قائم مقام بخش تجاری در شرکت ادوبی ،اینطور می گوید که" کاربران در حال حاضر به دنبال نرم افزارهای غنی و در عین حال ساده جهت انجام فعالیت های روزانه اینترنتی خود هستند . اما در حال حاضر شرکت ها با پیشرفت های زیادی در زمبنه منابع روبرو شده اند و در عین حال برای ساخت نرم افزارهای مرتبط زمان کمی در اختیار دارند . " ابزارهای موجود در نسخه جدید Adobe Flash با کم کردن زمان عرضه محصول خود  به بازار  در این زمینه بسیار موثر خواهد بود . استفاده از Adobe Flash Builder، Flash Catalyst،developer Flash ، Flash designer از این به بعد به خاطر تعامل سازنده با یکدیگر تجربه خوبی را برای کاربران ،شرکت ها  به دنبال خواهد داشت .

 

 

 

یکی از شرکت هایی که از به بازار آمدن این نسخه بسیار خرسند شده است ، SAP می باشد . هرو کتیر ،قائم مقام شرکت های SAP،R&D NetWeaver  " با وارد شدن  نسل دیجیتال  به محل کار، کاربران به دنبال راهی جدید برای انجام کارهای بزرگ هستند و انتظار دارند که کاری را که با ابزارهای دیگر در اینترنت می کنند با این نرم افزارها انجام دهند . "

پذیرش Adobe Flash ،بخصوص استفاده از Adobe Flash Builder شرکت  SAP را قادر ساخته است که دست به خلاقیت هایی در ایجاد متون تعاملی با کاربران برای فعالیت  های نسل بعد ، همچون برنامه ی جدید BusinessObjects Explorer بزند .


برگردان : کسرا ارام

منبع


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد