نیلوفر آبی

نیلوفر آبی - بودیسم - ادبیات - وب

نیلوفر آبی

نیلوفر آبی - بودیسم - ادبیات - وب

رقابت سرویس ابنترنتی Twitter در ساخت برنامه تلویزیونی



رقابت سرویس ابنترنتی Twitter در ساخت برنامه تلویزیونی


25 می ،2009: نیویورک –توییتر ،پایگاه اینترنتی که از مردم در مورد کارشان می پرسد ، در نظر دارد که سریال هایی تلویزیونی را در این مورد تولید کند .

به گفته مرکز خدمات آنلاین اجتماعی در روز دوشنبه ،این مرکز در نظر دارد که به کمک Reveille productions و and Brillstein Entertainment Partners مجموعه ای تلویزیونی بر اساس سایت توییتر ، که دریافت کننده ی پیام های 140 کلمه ای از اعضا اش در سراسر دنیاست ، تولید کند . در این مجموعه بازیگران در مقابل آدم های معروف در فضایی رقابتی قرار می گیرند . تهیه کنندگان این مجموعه بر این قصدند که برای اولین بار پای  پدیده ای به نام  Twitter را به تلویزیون باز کنند .  

" Twitter در حال تغییر مسیر ارتباطی مردم با یکدیگر است ، به خصوص روابط میان آدم های معروف و طرفداران آنها " این را هووارد .ت.اونز ، کارگردان ، می گوید . او همچنین انتظار دارد که ساخت این مجموعه در تلویزیون آشکار کننده ی قابلیت های Twitter باشد .

هنوز اطلاعاتی در مورد شکل برنامه و زمان پخش آن ارائه نشده است .

مجموعه نوشتاری جدید این کارگردان شامل "The Office" (NBC), "Ugly Betty" (ABC) , "The Tudors" (Showtime )  به ترتیب (خانواده تودور) ،(بتی زشته )و(اداره )می باشد . همچنین شامل دو برنامه شبکه NBC به نام های  "The Biggest Loser"(بزرگترین بازنده ) و "American Gladiators" (گلادیاتورهای امریکایی )می شود .

برنامه های شرکت سینمایی بریشتین شامل "Real Time with Bill Maher" (HBO) (زمان واقعی با بیل ماهر ) ،      “the Sopranos" (HBO) (خانواده سوپرانو)  ،"According to Jim" (ABC) ( به نظر جیم ) و "NewsRadio" (NBC)(اخبار رادیو) می شود .شرکت Twitter ،تاسیس 2007 ، یکی از سریع ترین سایت ها از نظر رشد در میان کاربران می باشد . بر طبق جدیدترین گزارش Nielsen در طول ماه فوریه سال 2008 از 475000 نفر به 7 میلیون در سال بعد رسیده است .


برگردان : کسرا ارام

منبع


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد