نیلوفر آبی

نیلوفر آبی - بودیسم - ادبیات - وب

نیلوفر آبی

نیلوفر آبی - بودیسم - ادبیات - وب

یوتیوب با سایز تلویزیون



نسخه XL یوتیوب : یوتیوب با سایز تلویزیون



2 ژوئن ،2009: درست چند روز بعد از اینکه سایت Hulu ( که خدمات تلویزیون آنلاین ارائه می دهد ) نرم افزاری قابل نصب روی کامپیوتر های شخصی را روان بازار ساخت که از طریق آن می توان فایل های تصویری را بصورت مجموعه ای تلویزیونی در وب تماشا کرد ، یوتیوب نیزاعلام کرد ،قصد دارد که چنین برنامه ای را برای سایت خودش نیز اجرا کند . نسخه ای که امروز یوتیوب روانه بازار ساخته است نمونه ویژه ای از امکاناتی است که این سایت برای خودش طراحی کرده است تا در ضمن زیبایی ،کار کردن با آن از طریق لینک دهی از هر گیرنده بر روی کامپیوتر شخصی با استفاده از مرورگر های مختلف نسز اسان باشد .  

 

نسخه XL یوتیوب در حقیقت گامی نهایی برای این سایت خواهد بود . با این سیستم شما قادر خواهید بود که بیشتر ( ونه تمامی ) فایل های تصویری موجود در یوتیوب را به صورت بزرگ و شبیه به تلویزیون تماشا کنید . از آنجاییکه این سیستم می بایست در تمامی مرورگرها قابل اجرا باشد ،شما حتی قادر خواهید بود که فایل های تصویری موجود در سایت یوتیوب را حتی با کنسول های بازی که دارای مرورگر وب هستند ،چون نینتن وی ،تماشا کنید .

 

به گزارش CNET هنوز کاربران نمی توانند نمایش ها ی تلویزیونی  و فیلم های سینمایی را در YouTube XL مشاهده کنند،چرا که گوگل در حال حاضر بر روی حل مشکل قوانین ثبت اجازه و پروانه برای پخش آنها هستند .


برگردان: کسرا ارام

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد