نیلوفر آبی

نیلوفر آبی - بودیسم - ادبیات - وب

نیلوفر آبی

نیلوفر آبی - بودیسم - ادبیات - وب

موتور جستجوگر جدید مایکروسافت

بینگ ! کومو، عرصه ای برای نبرد تبلیغاتی مایکروسافت با گوگل



برگردان : کسرا ارام




26 می 2009: پس اسمش بینگ است ،نه کومو؟پیش بینی می شود جزئیات موتور جستجوگر جدید مایکروسافت رسما این هفته اعلام شود . اما بر طبق گزارش روز سه شنبه ادیج اسم این موتور جستجوگر جدید کومو نبوده و بینگ خواهد بود .

همچنین بر طبق این گزارش ، مایکروسافت در حال اماده سازی یک فعالیت بزرگ تبلیغاتی برای جا انداختن بینگ به عنوان رقیبی جدی برای گوگل ،در ذهن کاربران است .

به گزارش ادیج ، این موتور جستجو گر ، که تا پیش از این همه آنرا به نام کومو می شناختند ، این هفته در کنفرانس دیجیتال که در کارلزبد ، کالیفرنیا برگزار می شود تحت عنوان بینگ راه اندازی خواهد شد . انتظار می رود که در این کنفرانس، استیو بالمر ،مدیر اجرایی مایکروسافت، به ایراد سخنرانی بپردازد.

این مجله همچنین گزارش داده است که مایکروسافت مبلغی حدود 80 تا 100 میلیون دلار (بیشتر از سه برابر پولی که گوگل در تبلیغات سال 2008 صرف کرد) برای انجام تبلیغات وسیع در تمامی رسانه ها اعم از رسانه های نوشتاری ، پایگاه های اینترنتی ، تبلیغات تلویزیونی و مکان های دیگر چون بیل بورد ها و .... خرج خواهد کرد .

شرکت JWT واقع در نیویورک ، یکی از بزرگترین شرکت های تبلیغاتی دنیا و گروه تبلیغاتی و ارتباطی WPP اجرای این تبلیغات را بر عهده خواهند داشت .

از ابتدای ماه مارس تا الان شرکت مایکروسافت در حال آزمایش این موتور جستجوگر بوده است و برای از صحنه خارج کردن گوگل، با هدف قرار دادن این حقیقت که 40 درصد از جستجو های گوگل به هیچ سایتی ختم نشده و 46 درصد از این جستجو ها نیز بیشتر از 20 دقیقه طول می کشد ، برنامه ریزی کرده است .

ساتیا نادلا ،نائب رئیس و مسئول بخش مهندسی خدمات آنلاین مایکروسافت ، در پست الکترونیکی که به کارمندان این شرکت فرستاده بود ، اینطور نوشته بود که " ما بر این باوریم که می توانیم موتورجستجوگری بهتر و موثرتر به کاربران ارائه داده که به آنها کمک می کند که کار جستجو را به نحو احسن انجام دهند.

نفوذ گوگل در صحنه ی اینترنت به عنوان انتخاب اول کاربران برای جستجو – به گزارش کام اسکور ،64.2 درصد جستجو ها در امریکا توسط این شرکت انجام می شود – از این پس نه تنها از سوی مایکروسافت که شرکت های شناخته شده ای چون وولفرام الفا نیز به چالش کشیده خواهد شد .




منبع
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد